איזיגו תוכנה לניהול מלונות מציגה: מערכת קשרי לקוחות יעודית לניהול בתי מלון
עולם ניהול המלונאות עובר שינויים בקצב מהיר. ההיצע גדול ולאורח יש מגוון מלונות ואפשרויות רבות לאירוח, צימרים, קמפינג, כפרי נופש.
בעבר אורח היה חוזר למלון שאוהב שוב ושוב, היום לקוח חוזר זה מחזה נדיר.
כדי להחזיר את הלקוח למלון כדאי להעניק שירות מעולה.
מלון עם מערכת קשרי לקוחות איכותית התוכנה דואגת לשמור על קשר עם האורח, לפני הגעתו, בזמן שהייתו, בצאתו ואחרי האירוח. כל זה באופן אוטומטי במינימום מאמץ ובמקסימום שירותיות ללקוח.
יתרונות מערכת ניהול קשרי לקוחות למלונות:
- מערכת קשרי לקוחות זוכרת טוב יותר את האורחים שלכם:
ניהול מועדון לקוחות לבתי מלון
אישי יותר וקל יותר להעניק שירות לאורחים כאשר המלון מתנהל באמצעות מערכת קשרי לקוחות.
לכל אורח יש כרטיס לקוח בו מתועדים העדפותיו, רגישויות למזון במידה ויש. מתבצע תיעוד של כל ההזמנות: באיזה חדר התארח, כמה שילם, היסטוריה של חשבוניות וקבלות.
כל השירותים שהענקנו לאורח וכל החשבוניות ששילם מוצגים בצורה מסודרת בלחיצת כפתור.
הלקוח קרוב משפחה של מנהל המלון או שהוא סלב שמפרגן למלון ברשתות החברתיות? סמנו את האורח כVIP וצוות המלון יידע להעניק שירות מדוייק וחסר פשרות עוד משלב ההזמנה.
האורח השחית משהו בחדר או התנהג באופן לא ראוי לצוות המלון? לחיצת כפתור אחת והאורח מצורף לרשימה השחורה וצוות ההזמנות ידע לא לקבל אותו בשנית.
2. כדי לשמור על קשר לא צריך לעבוד קשה:
מערכת קשרי לקוחות למסרים אוטומטיים לאורחי המלון
באמצעות תוכנת המסרים האוטומטיים במערכת קשרי הלקוחות ניתן להעניק שירות טוב יותר. לתת לאורח תחושה שאתם חושבים עליו ועל הצרכים שלו כל הזמן.
כבר לפני ההגעה במועד שתקבעו, נניח חמישה ימים לפני האירוח האורח יקבל הודעת טקסט עם קישור לוויז ולינק לחנות הדיגיטלית שתזמין את האורח להוסיף מוצרים להזמנה כמו בקבוק יין, סלסלת פיקניק או אפילו להזמין סיור ממערכת המכירות לסיורים.
כנסו לקישורים לקבל מידע נוסף
להתרשמות מהחנות הדיגיטלית למלון שלכם
להתרשמות ממערכת המכירות לסיורים למלון שלכם
בשלב הצ’ק אין יישלח לאורח הודעה. האורח יוזמן לעדכן שהגיע ולשלם באופן עצמאי באמצעות קישור מאובטח.
במהלך השהות נוכל לדוור את האורחים ולעדכן אותם כשמתחיל Happy hour, בתום האירוח ישלח ללקוח מסר “צאתכם לשלום” עם בקשה להשאיר חוות דעת ברשתות החברתיות.
3. מזל טוב ממערכת קשרי הלקוחות:
דיוור לאורחי המלון המבוסס תאריכים מיוחדים
מערכת קשרי הלקוחות המלונאית יודעת מתי מתקיימים התאריכים המיוחדים של האורחים שלכם. התוכנה תשלח הודעת מזל טוב אוטומטית לפני יום ההולדת של האורחים ובני זוגם.
בנוסף להודעת מזל טוב לימי ההולדת תוכנת הניהול תשלח לפני יום הנישואין הזמנה לאירוח בתנאים מיוחדים.
תוכנת הניהול מאפשרת דיוור אוטומטי לפי התאריכים המיוחדים של אורחיכם.
בנוסף התוכנה מאפשרת לשלוח מסר ידידותי ביום ההולדת עם הודעת מזל טוב.
רעיון לא פחות מוצלח הוא להעזר בתוכנה כמנוף שיווקי. לשלוח חודש מראש את הודעת המזל טוב עם הזמנה להתארח בהצעה מיוחדת.
4. ליצור קשר עם כל האורחים של המלון בלחיצת כפתור:
מערכת הדיוור בתוכנת קשרי הלקוחות של המלון
תוכנת ניהול המלון רושמת את כל האורחים של המלון במאגר הלקוחות. כל רשומה, כל אורח הוא נכס.
נכס דיגיטלי שייתכן שיחזור שוב למלון אם ישמרו איתו על קשר באופן נכון ומדוייק.
אפשרויות חכמות להשתמש במערכת הדיוור של תוכנת קשרי הלקוחות במלון:
א. דיוור כללי עם אוריינטציה שיווקית לכל אורחי המלון בעבר במידה ונשארו חדרים פנויים לסופשבוע הקרוב.
ב. דיוור לכל אורחי המלון ברגע נתון: במידה וישנם שינויים בהסדרי התנועה. במקרה ונשכח משהו במתחם הציבורי. בכל מקרה חירום התוכנה מסוגלת להוציא הודעה כללית לכל אורחי המלון בלחיצת כפתור.
ג. דיוור לאורחי המלון לפי תחומי עניין: בכרטיס הלקוח ניתן לאפיין לקוחות לפי קבוצות שיוך. למשל חובבי קולינריה, רוכבי אופניים, שוחרי מוזיקה קלאסית וכן הלאה.
נשתמש במערכת הדיוור ליידע את אורחי המלון לפי תחום העניין שלהם כאשר מתקיים אירוע הנוגע להם.
בעמוד הפייסבוק שלנו אנחנו מעלים טיפים נוספים בנושא ניהול לקוחות למלונות
שימוש נכון במערכת קשרי הלקוחות המלונאית מספקת לאורח חוויית שירות טובה יותר. המערכת מורידה עומס מצוות השירות במלון ואפילו מגדילה מכירות.
איזיגו תוכנה לניהול מלונות מזמינה אתכם ליצור קשר עם יועצי התוכנה שלנו. לקבל מידע נוסף ורעיונות חכמים נוספים לשימוש מקצועי במערכת ניהול הלקוחות למלונות שלנו.